Obchodní podmínky

Obchodní podmínky platné od 15. 9. 2021 ZDE

Reklamační formulář ke stažení v PDF ZDE
Reklamační formulář ke stažení v XLS ZDE
Paletový standard společnosti HIT OFFICE k dispozici ZDE
Nejčastější dotazy v PDF ke stažení ZDE
Obchodní podmínky platné do 14. 9. 2021 ke stažení ZDE

Nejčastější dotazy

Stále pracujeme na zlepšení zákaznického servisu, nyní Vám přinášíme nejčastější dotazy, které dostáváme od zákazníků.
 
Pro rychlejší vyřízení Vašich dotazů jsme zde vypsali nejčastější dotazy, které se týkají objednávání, nakoupení, popřípadě reklamování, nebo vrácení zakoupeného zboží.
 
Přidali jsme také dotazy týkající se dalších služeb a obchodních sdělení.
 
 

Objednávka / nákup

Jaká je minimální částka pro objednání?
Minimální částka pro objednání je 3.000- Kč bez DPH
 
Mám dopravu zdarma?
Ano, dopravu zdarma máte při objednání nad 8.000,- Kč bez DPH.
 
Mohu změnit fakturační údaje?
Změnu je potřeba předem nahlásit na e-mailu: info@hitoffice.cz
 
Zboží chci dodat na jinou adresu
Při objednání přes e-shop, můžete ve 2. kroku nákupního košíku zvolit vlastní doručovací adresu.
 
Mohu objednávku změnit nebo zrušit?
Objednávka lze změnit, pokud ještě není vyexpedovaná.
 

Dodání / palety

Kdy mi bude dodané objednané zboží?
Každý zákazník obdrží e-mail o odeslání objednávky.
V den závozu je odeslán druhý e-mail s informacemi o dodání objednávky.
Součástí e-mailu je také telefonní číslo na řidiče a orientační čas doručení.
 
Zboží bylo doručeno na jiné paletě, než EUR / EPAL
V takovém případě je potřeba informaci zapsat do přepravního listu - kolonka "výhrada k paletám", objednávku neprodleně vyfotit a zaslat na e-mail: info@hitoffice.cz.
 
Zboží bylo doručeno na rozbité paletě
Tato informace musí být zapsaná v přepravním listu.
Paletu i se zbožím nafoťte a zašlete na e-mail: info@hitoffice.cz.
Paletový standard společnosti HIT OFFICE .s. r. o. je součástí VOP.
 
Mohu paletu vrátit s příští objednávkou?
Ne, paletu je nutné vrátit hned při přijímání objednávky.
V opačném případě Vám bude vystavena faktura s poplatkem za nevrácení palety.
 
Zboží bylo doručeno poškozené
Tato informace musí být zapsaná v přepravním listu.
Dále je potřeba zaslat písemnou reklamaci i s fotografiemi poničeného zboží.
Reklamaci zasílejte na e-mail: info@hitoffice.cz.
 
Dorazilo mi jiné zboží, než sem si objednal
Zašlete nám písemnou reklamaci společně s fotodokumentací na e-mail: info@hitoffice.cz.
 
 

Reklamace

Reklamace přijímáme na e-mailu info@hitoffice.cz, kde je potřeba přesně popsat problém, doložit fotodokumentaci reklamovaného zboží nebo zásilky, identifikovat dodané zboží (kód produktu, množství atd.), případně reklamované zboží s popisem reklamované vady zaslat na adresu HIT OFFICE s.r.o., Novosedlická 999, 415 01 Teplice.
 
 

Obchodní nabídky

V patičce každého e-mailu s obchodním sdělením je možnost odhlásit odběr.
Ale myslete na to, že přijdete o novinky, různé výhodné nabídky nebo slevy.